Fredag i semestervecka två........

Idag börjar det kännas någolunda okej i kroppen efter virusattacken, men jag vågar inte ropa hej ännu, för det har svängt några gånger fram och tillbaka under de tre senaste veckorna. Nu ska vi inte lägga mera tid på att skriva om sjukdomar. I morse stack jag iväg med bil och kamera, och bara det är ju friskhetstecken att jag kan ta mig samman och börja använda kameran igen, vilket ju är mitt stora intresse.


Jag gillar dessa mornar med dimma och soluppgång, och jag var iväg innan solen kommit över horisonten idag, så jag fick ju uppleva detta fantastiska.



Emådalen är exklusivt vacker, om jag får säga det själv....det målas upp det ena efter det andra fina motivet där, bara man ser sig lite omkring.


Vid Källtorp är denna bild tagen



Den här pratade ju klartext med mig...."jag skiter i dej och din kamera" :-)




..
Och så det traditionella i mina bilder....ett rådjur (råbock), som skällande förklarade för mig, att han ville äta ifred denna morgon...ena minuten, så böjde han sig ner och åt, nästa så reste han upp huvudet och skällde...ja det finns mycket att ta in en sådan här morgon, och det jag förmedlar i det här lilla inlägget är en bråkdel av min lilla utflykt denna tidiga morgon...men vill gärna dela med mig av glädjen och det vackra som finns ute i naturen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar