Lördag morgon.






En uppfriskande morgonpromenad idag, och tänkte dela med mig några bilder hur det ser ut denna morgon. vinden har avtagit, men är fortfarande måttlig, och kyleffekten känns. Det har börjat klarna upp, och ser ut att kunna bli en fin dag.


 Tänkte lite när jag gick här i "Ugglemon" och vid Övrasjöbadet, att det är ju härligt med dessa intryck man får av naturens skiftningar, för en vecka sedan var det barmark, och idag helt vitt, och en kall nordlig vind, men vad gör väl det, bara att klä på sig efter vädret, sedan är det ju helt underbart att vara ute. Jag börjar väl inse att jag har gjort vissa omvärderingar (med all sannolikhet är det så), men jag får nog erkänna att det är fint med snön också, verkar som att jag accepterar det mer och mer, och vad annat kan jag göra än att acceptera...vädret kan ju varken jag eller någon annan påverka som tur är. Det är helt enkelt bara att gilla läget som det heter, och låta allt ha sin gång, oavsett om det är positivt eller negativt just för tillfället.
 
 
Ett litet inlägg om väder och vind med några bilder från denna morgon...återkommer med fortsättning av intryck av väder, vind, natur m.m.

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar